Функціональні порушення в соціально‑академічній сфері

Функціональні порушення в соціально‑академічній сфері

Функціональні порушення — це труднощі, які симптоми викликають у повсякденному житті дитини:
у школі, вдома, у стосунках з однолітками.

Ми оцінюємо їх для того, щоб зрозуміти:
? наскільки сильно поведінкові або емоційні симптоми заважають дитині жити, навчатися та спілкуватися.

Іноді симптоми є, але дитина добре справляється — тоді спостерігаємо.
А якщо поведінка вже впливає на успішність, стосунки чи родину, — це важлива причина для підтримки.

Загальна оцінка успішності в школі

Читання

Письмо

Математика

Стосунки з батьками

Взаємовідносини з братами/сестрами

Стосунки з однолітками

Участь в спільних/командних іграх та інших групових активностях

Самоорганізованність

Виконання вказівок/ дотримання правил