Анна Міщанчук

Анна Міщанчук

Дитяча та підліткова психологиня, нейропсихологиня 

Освіта та кваліфікація:

Бзаова освіта
  • 2018 р.р. - КНУ імені Тараса Шевченка, факультет психології, спеціальність: фахівець соціальної роботи, бакалаврат.
  • 2020 р.р. - КНУ імені Тараса Шевченка, факультет психології, спеціальність: фахівець соціальної роботи, магістратура.
  • 2024 - 2026 р.р. - Київський інститут сучасної психології та психотерапії, спеціальність: клінічний психолог, магістратура.
Додаткова освіта та сертифікація
  • 2017 р. – курс щодо застосування ABA-терапії, Floortime, TEACСH та проведення тьюторського супроводу у системі інклюзивного навчання.
  • 2018 р. – курс "Методологія тренінгових технологій: підготовка тренінгових програм та їх впровадження".
  • 2020 р. – навчання за програмою "Дитяча психотерапія, психокорекція та консультування", інститут раціонально-інтуїтивної психотерапії "Я".
  • 2020 р. – перший дистанційний курс навчальної програми підготовки спеціалістів з прикладного аналізу поведінки рівня BCaBA "Фундаментальні концепції, принципи і методи поведінкового аналізу".
  • 2021 р. - другий курс сертифікаційної програми підготовки спеціалістів по прикладному аналізу поведінки "Методи оцінки та розвитку мовленнєвих навичок".
  • 2021 - 2022 р.р. - навчання за програмою "Нейропсихологічна діагностика та корекція в дитячому віці", Київський інститут раціонально-інтуїтивної психотерапії "Я".
  • 2022 р. - навчання за програмою "Підлітковий вік: теорія і практика психологічного консультування", Київський інститут раціонально-інтуїтивної психотерапії "Я".
  • 2022 р. - навчання за програмою "Психотерапія травматичного досвіду: робота з ПТСР, гострим горем", Київський інститут раціонально-інтуїтивної психотерапії "Я".
  • 2023 р. - навчання за програмою «Нейропсихологія комунікації та її порушень в дитячому віці», інститут раціонально – інтуїтивної психотерапії «Я».
  • 2025 р. участь у вебінарі за темою - «ОКР відрази та контамінації:нейропсихологічні механізми та терапевтичні підходи, інститут раціонально – інтуїтивної психотерапії «Я».
  • 2025 р. - навчання у Крістофа Луза за програмою “Схема-коучинг для дітей та підлітків” (SCoach-CA) та Схема-консультація для батьків (SCons-P).

Методи роботи:

Інтегративний підхід, використання технік когнітивно-поведінкового напрямку та схема - терапії, застосування нейропсихологічного підходу та ABA - терапії.

Підхід та цінності:

У своїй роботі я дотримуюся інтегративного та системного підходу, поєднуючи знання з нейропсихології та когнітивно-поведінкової терапії. Такий підхід дає змогу комплексно провести діагностику дитини, зафіксувати її потреби, ресурси та взаємодію з оточенням, а також працювати на рівні думок, поведінкових стратегій та нейропсихологічних механізмів.
Одним із ключових принципів моєї роботи є безумовне прийняття дитини. Я створюю простір, де дитина може відчувати довіру, емпатію, повагу та можливість проявляти себе без страху оцінювання. Важливо, щоб кожна зустріч була для неї досвідом емоційної безпеки й опори.
Так само значущою є співпраця з батьками: я допомагаю їм краще розуміти особливості розвитку та поведінки дитини, пропоную конкретні кроки та рекомендації, щоб сім’я могла рухатися вперед у зрозумілому й передбачуваному напрямку.

Сфери допомоги:

  • Робота з дітьми та підлітками, які мають розлад дефіциту уваги з гіперактивністю (РДУГ) та розлад аутистичного спектру(РАС).
  • Поведінкове керівництво для батьків.
  • Проблеми та труднощі з поведінкою: агресивність, гіперактивність, опозиційність.
  • Емоційні труднощі: тривога, страхи, фобії, депресія, низька самооцінка.
  • Тривожні та депресивні розлади у дітей та підлітків.
  • Труднощі у комунікації: батьківсько-дитячі стосунки та взаємодія з однолітками.
  • Робота з підлітками та їх сім'ями.
  • Консультування батьків з питань дитячо - батьківських стосунків, вікових криз.
  • Обсесивно - компульсивний та тікозні розлади
  • Психологічна допомога сім'ї при розлученні, втратах або зміні життєвих обставин.

Моя мета:

Створити умови, в яких і дитина, і батьки відчувають підтримку, ясність та впевненість у подальших кроках, а сама робота стає ефективною, структурованою та гуманною.

Переглянути сертифікати